سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

سخنرانی منتشر نشده شهید باکری پیش از عملیات بدر

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: زمانی که شروع به حرکت می‌کنید باید لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم را بگویید و زمانی که می‌خواهید تیراندازی کنید برای هر تیرتان سبحان‌الله بگویید.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
  • خانواده آسمانی

    چگونه دين از حيثيت و شأن فرهنگي و تمدّنی خود جدا افتاد؟ به چه سان اهل ايمان در هيئت اهل تكلّف، خشن و سختگير ظاهر شدند؟
    برخي متديّنان را چه پيش‌ آمد كه تمامي باريك‌انديشي، ظرافت طبع و روحية شاعرانه را به تازيانه امر و نهي صرف تبديل ساختند؟ چه شد كه تحجّر، كج‌خلقي، خشونت سلفي‌گري رخ نمود و خنجر تيز تكفير، نماد اسلام و اسلام‌خواهي شد؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,
  • انسانیّت، مدیون خون حسین علیه السلام

    انسانیّت، مدیون خون حسین علیه السلام

    پژواک فریاد بیداری عاشورا سال 61 ق. چهارده قرن است که بر تمام فضای مادّی و معنوی زندگی شیعه طنین‌انداز است. با این باور که «کُلُّ یُومٍ عاشورا وَ کُلُّ ارضٍ کربلا»
    بازتاب امواجی که از تالاب قتلگاه طف آغاز شد، هر روز با گستره‌ای عظیم‌تر و دایره‌اي وسیع‌تر تمام گیتی را به هیجان آورده و خون سیّد و سالار شهیدان هر روز پررنگ‌تر و گرم‌تر در رگ‌هاي انسان‌هاي تشنة حقیقت جریان مي‌یابد و روح پرتلاطم انسان‌هاي آزاده و عدالت‌طلب را سیراب مي‌کند. امروز شیعه با نگاهی سرخ به آن واقعه عظیم به هیجان آمده و فضای زندگی را بر مستکبران و ستمگران عالم تیره و تار کرده است.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,
  • انتخابات يك حق و تكليف است/ نام 30 نفر (تهران) را در برگه‌ها با قصد خالص و حجت بين خود و خدا بنويسيد

    رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است.

    حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام رأی دادن برای نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای برای ملت ایران در انتخابات 12اسفند دارید، ضمن اشاره به نقش و تاثیر خبرنگاران در انتخابات، اظهار داشتند: توصیه من توصیه همیشگی‌ است. معتقدم این یک وظیفه برای ما هست، همچنان‌که یک حقی است متعلق به ما. ما باید از این حقمان استفاده کنیم و این وظیفه را انجام دهیم، همچنین معتقد هستم که این کار مثل نماز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد فضیلتش بیشتر است، نه اینکه بخواهم بگویم شرعاً مانند نماز است، بلکه بر حسب نگاه عقلایی اگر انسان اول روز جمعه این کار را انجام دهد فکرش آسوده است که وظیفه را انجام داده است و بعد به سراغ کارهای دیگرش می‌رود، برخلاف اینکه این کار را آخر وقت انجام دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,
  • حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را دچار تزلزل و وادار به عقب نشینی خواهد کرد!!!


    با توجه به حضور دهها میلیونی و بسیار پرشورتر و با نشاط تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چرائی این اعجاب آفرینی و عظمت ملت عزیز ایران ، بصیرت و موقع شناسی بی نظیر آنان است  ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه، هیچگاه شکست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
  • رهبر معظم انقلاب: ملت، در روز جمعه سیلی سختی به چهره استکبار می زند



    در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید شد
    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، حساسیت انتخابات روز جمعه را بیشتر از انتخابات دوره های قبل دانستند و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تأکید کردند: به لطف الهی، ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری از 22 بهمن ، به چهره استکبار خواهد زد و عزم و اراده مستحکم خود را به رخ دشمن خواهد کشید تا جبهه استکبار بداند که در مقابل این ملت، کاری از پیش نخواهد برد.
    حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تبلیغات پرحجم و گسترده چندین ماهه رسانه های جبهه استکبار برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات مجلس افزودند: در همه دنیا، انتخابات پرشور، مظهر زنده بودن یک ملت و عزم و اراده راسخ آنان است، بنابراین در هر کشوری که حضور مردم در انتخابات گسترده باشد، نشانه هوشیاری ملت و همراهی آنان با نظام خود است.
    ایشان با اشاره به درصد پایین مشارکت مردم امریکا در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری در سالهای اخیر، خاطرنشان کردند: این میزان مشارکت، با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و همچنین انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و هدف تبلیغات پرحجم رسانه های جبهه استکبار نیز، گرفتن این حضور پرشور و گسترده از ملت ایران است.


    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxtarin.com

    سافت دانلود

    سخنرانی منتشر نشده شهید باکری پیش از عملیات بدر

    سافت دانلود

    سافت دانلود